Wet n Wild

Äntligen har jag hittat den!

Jag har letat efter "Wet n Wild Cover All" hur länge som helst. Jag hade hört att den skulle finnas pa Kicks eller Ahlens sa när jag var i Lulea var jag in äverallt men ingen hade ens hört talas om denna lilla pryl med det underliga namnet. Men sa igar, när jag och Kostja var i Kalk (stadsdelen med de flesta 50 cent-, 99 cent- och 1 Euro-stores i hela stan) och gjorde lite ärenden sa var den bara där! I en affär vid namn Mäc-Geiz som bara ville ha 3 Euro för den. 3 Euros! Och inte 50 kr som jag hade hört att den skulle kosta. Vilket fynd!

Och inte bara det, den är bra ocksa!




Den gröna concealern neutraliserar, den ljusrosa ljusar upp mörka partier,
den hudfärgade döljer och den vita ger vackert skimmer!

Jag älskart!


Posted in Flea market
2010-01-16 at 15:57:44



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback