Jag är räddad.

Imorse kom räddningen pa posten. Mera persikor! Och en massa andra saker! Varje gang jag tog ut nagot ur paketet växte mitt leende. Lägg även märke till tandtraden som min kära mor sa omtänksamt lagt ner i paketet. Kan behövas after allt godis och dippar och grejer!




Det var en perfekt start pa denna dag som fortsatte i samma stil.




Jag hittade bland annat en diamant ute pa gatan. Den var dock en aning oslipad men fin nog att göra ett halsband av tillsammans med ett örhänge och en gammal nyckeln jag hittat nagonstans.
En annan bra sak som hände var att jag fick pengar fran CSN, varav vissa jag investerade i ett par fina underkläder fran H&M.


En riktigt lyckad dag om jag far säga det själv.


Posted in Other
2010-01-29 at 00:06:54



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback