Hemma sjuk

Jag nös femtielva ganger igar, och da överdriver jag inte ens. Jag nös sa mycket att jag blev tvungen att ga hem fran skolan. Jag är hemma idag igen men känner mej lite bättre i förkylningen. Haller pa att göra lite smajusteringar pa visitkorten.Jag fick lite feedback av läraren och hon sa att "Bröllopsblommor" ligger lite för nära kanten, sa jag har förminskat texten lite och flyttat den lite mer till vänster. Logosarna pa nyckelkortet var inte identiska och den ena linjen under texten var lite för nära. Det är sa svart att se sana där saker själv. Men nu har jag fixat till det. Maste även börja skriva pa en text pa tyska som ska vara inlämnad pa fredag, nämligen "Min senaste semester".
Posted in Other
2010-02-17 at 14:47:36



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback