Åh, kära nån, vilken dag.

Min chef frågade mej idag, och log på det där fåniga viset bara han kan:
"Går du barfota?!"
"Jaa?" svarade jag, frågandes. 

Sen, lite senare under dagen, kommer Niclas med kommentaren:
"Är du The Barefoot-girl eller'?"

Okej, jag tycker om att gå barfota. Fötterna förtjänar sin frihet.
Någon jag kommer att tänka på i samband med detta är Ernst. Han tycks alltid vandra omkring barfota och verkar vara en så härlig snubbe på många sätt och vis. Jag googlade honom och hittade en tråd där hans bästa citat var samlade:

- "Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting."
- "Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck."
- "Hjärta, hjärna, i nån skön förening där."
- "Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra."

Han är som mysig.
Posted in Fun
2008-09-22 at 18:18:35



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback