Allvarliga saker

Lars är så sjukt jävla gullig, jag vill bara dö. Han är så fantastiskt så jag inte vet vad jag ska ta till för ord. Så jag tror jag lämnar det blankt så länge. Synd bara att man får se så lite av honom i avsnitten pga att det är reklam var sjätte sekund och när det inte är det så är det onödigt långa intron och presentationer plus att det är tjat om juryn hit och dit och hej och hå. Skippa allt svammel och visa mer Lars!

En till sak som var synd var att Henning var tvungen att åka ur, för jag tycker om honom. Han är en skön prick. Sen är det ju inge snack om att Kenny är en stjärna, det bara är så. Jag ler från insidan och ut när han kommer in i rutan.
Varför är det föresten så att man sitter och ler fånigt tillsammans med de lyckliga som går vidare? Det är som när en random dude på bussen gäspar och man själv helt plötsligt känner att man måste göra likadant. Det går liksom inte att hejda.

By the way -HERREGUD- hela den här Idol-grejen börjar bli allvarlig. Jag borde lugna mej, men jag kan inte rå för att jag knappt kan vänta till imorgon!

Posted in Other
2008-09-23 at 22:44:29



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback