"Vadå 1 komma 5?! Ett och ett halvt heter det ju!"

Jag och Hanna var impulsiva och gick på bio igår. Hade med oss mammas nybakta kardemummabullar och såg på Patrik 1,5. Jag tyckte faktiskt om den. Kvartert de bodde i var obehagligt läskigt men Gustaf Skarskård var riktigt övertygande. Att se på bio mitt i veckan borde vara någonting man gör oftare, liksom för att pigga upp i vardagen.

Vad jag har lyckats bena ut angående fil-målandet är att det heter Hagelbäcks Matrast och ibland går på Barnkanalen. Grejen är den att det inte verkar finnas nåt klipp på youtube eller nånstans. Jag letade som en galning går men hittade ingenting! Det suger. Får väl ta och börja nöta Barnkanalen eller helt enkelt skriva till svt för att få tag på den.
Posted in Other
2008-09-18 at 13:32:22



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback