Denna helg har jag:

♦ Highfive-at med Björn Gustafsson på Arlanda
♦ Hittat lila converse till priset av 69 pesetas
♦ Handlat klänningar på Monki
♦ Lyssnat på östgötska
♦ Ätit på Chili and Wok två gånger, och konstaterat att det är mitt favoritmatställe
♦ Stått på en stubbe
♦ Pratat med ankor
♦ Blandat diverse daiquiries
♦ Förlorat 400 spänn på jenga
♦ Blivit fly förbannad över detta, eftersom det är oacceptabelt att förlora mot sina bröder
♦ Bjudit mina bröder på jägermeister och på så sätt betalat tillbaka min skuld
♦ Dansat till Carola, Drömhus, Bröderna Herreys och Arvingarna
♦ Utropat: "Vi kommer vi inte ses på 7 månader brorsan!" och fått ett: "Gör inget som inte jag hade gjort", till svar.
♦ Suttit på plats 25 i tåget
♦ Grämt mej över att måsta åka hem

     

Posted in Other
2008-10-05 at 11:36:32



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback