Hål i skorna och jag går i ösregnet

Telefoner har alltid verkat rätt magiska i mina ögon. Just detdär att man kan nå andra människor på de mest otroliga och geografiskt avlägsna platser. Jag vet att det finns fullkomligt logiska förklaringar till hur alltihop fungerar, men jag har ändå aldrig slutat förundras över det fantastiska i att två människor på vardera sidan av jorden obehindrat kan prata med varandra.

14 minus grader hemma, ha? Om det kan vara till någon tröst så är det rätt crappy väder här nere också. Inte minusgrader direkt. men det är blött på marken. Jag vill tillbaka till Sydney. Melbourne är inte min stad. Kanske är det vädret, jag vet inte.
Posted in Trips
2008-11-20 at 06:41:17



Comments
Postat av: håkan

miss ya girl

2008-12-18 @ 23:04:40
Postat av: kim

var är duuuuuuuuuu????? snart sommar juu!

2009-03-09 @ 00:09:32
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback