Havet var som tokigt

&l

Jag trodde jag hade hittat på. Skapat en egen låtsasfilm i min hjärna när jag var liten. Ingen förstod nånsin vad jag pratade om när jag försökte förklara nånting om en fantastisk paradisiö, ett  vandrande grönsaksland och en trollkarl och hans dotter. Jag har alltid haft känslan av att jag verkligen tyckte om den filmen som barn men jag kunde inte förmå mej att komma ihåg va fasen den hette. Fram tills igår. Då, under en diskussion om diverse omtyckta och mindre omtyckta barnprogram, kom det fram - "Resan till Melonia". En helt underbar film. De som inte sett den måste se den, och de som sett den måste se den igen.

Posted in Personal
2008-08-17 at 14:53:34



Comments
Name:
Remember me?

E-mail: (your email is never published or shared)

Website/blog:

Comment:

Trackback